Lokalpolitik

Høje-Taastrup Kommune! Danmarks bedste hverdagskommune - også i weekenden.

pige løber i skoven

Vi har en klar vision for kommunen.

Vi ønsker, at gøre Høje-Taastrup til Danmarks bedste hverdagskommune. En kommune hvor borgerne oplever, at hverdagen er nem og bekvem. Hvor alt det borgeren møder på sin vej fra hjemmet forlades om morgenen til man kommer hjem om aftenen fungerer. Det gælder trafikken, institutions- og skoletilbud, forenings- og idrætslivet, kontakten med kommunen o.s.v.

Men det er ikke kun hverdagen, der er vigtig i den bedste hverdagskommune. Vi skal også være den bedste hverdagskommune i weekenden! Der skal være nem adgang til gode og sjove oplevelser i weekenden. Adgang til naturoplevelser, kulturelle oplevelser og sportsbegivenheder. Og til kommercielle oplevelsestilbud på højt niveau. Det er ikke kun hverdagen, der skal være nem. Det skal også være nemt, at have det sjovt i Danmarks bedste hverdagskommune!

At skabe Danmarks bedste hverdagskommune er vores ledestjerne. Det er ikke en fiks og færdig opskrift. Men vi ved godt, hvad det handler om.

Vores lokale mærkesager